Wednesday, June 16, 2010

Seetha Maa Lakshmi - Telugu Mp3 download


Movie Name : Seethamahalakshmi

Cast : ChandraMohan, Talluri Rameswari

Lyrics : Veturi Sundararama Murthy

Music : K. V. Mahadevan

Director:  K Viswanath

Year : 1976 ( Not Sure )





..:: Songs List ::..

Note:- MU = Megaupload

   :- MF = Mediafire





01 - Seethaalu Singaaram

S. P. Balu, P. Susheela ( Hit Track )

MU | MF



02 - Maavi Chiguru( Hit Track )

S. P. Balu, P. Susheela

MU | MF



03 - Kokkorakko

S. P. Balu, P. Susheela

MU | MF



04 - Nuvvittaa Nenittaa

S. P. Balu, P. Susheela

MU | MF



05 - Padhe Padhe Paaduthunnaa

P. Susheela

MU | MF



06 - Ye Paata Ne Paadanu

P. Susheela, Vani Jayaram

MU | MF



07 - Chaalu Chaalu Nee

 G. Anand, Vijayalakshmi Sarma

MU | MF







All Songs In One Single File:

Download Links:



 Megaupload ( or ) Mediafire ( or ) Ziddu  ( or )  Rapidshare

No comments:

Post a Comment